Sunday 11 August 2013

Tiga Raya

Pagi pagi dalam pukul 8 gitu dah ada tamu yang bertandang. Budak budak kecik taman perumahan tu. Alahai dik, akak baru siap kemas mengemas. Mandi pun tak lagi. Leulss.

So noon tadi si Faizah dengan Dayah sampai. Tetiba aje hon depan rumah. Padahal dah pesan dah, nak datang mesej dulu. Tak pun call ke. Ni alih-alih aku tengah potong kuku sekali terkezut dek hon bebudak ni. Nasib tak terpotong daging jari I yang halus mulus tu. Hehew.

Oh rupanya budak ni tak datang berdua. Dorang hangkut sekali Khery dengan Shamil.

I buat air stoberi. Y’know what, masa tu saja je guna jug yang penutup dia tinggi tu. Dah tuang punya tuang air, lama-lama pun air jadi sikit la kan.  Time dah nak last tu masa tuang sekali dengan penutup jug terus tertuang. Kira dengan air pun tumpah la.

AAAAAAAAAAAAA!

Terkejut.
Malu.

Segan.

Eh eh kejap
Bukan aku sorang yang menjerit rupanya. Pemuda yang kunun-kunun macoss tu pun menjerit jugak. -,-

Hampes tol. Bajet muka je henseng korang ni. Ni nanti mesti masa wifey korang nak bersalin dengan korang sekali jerit jerit panic kan. LOL

Pastu Munirah, Teha, Aini Ramli, Annur pulak datang. Wahahaha, bukan main seronok lagi kami bersembang. Aku tanya dorang aku nampak berubah ke tak sebab most of them tu last jumpa before aku pergi asasi. And dorang cakap sama je, still the same Aine.

Alhamdulillah :)

Well, harini I ada special guest. Siapakah? ;)


No comments:

Post a Comment