Wednesday 7 August 2013

Cerita Untuk Mirza Madihah :)

Oh, entry ni special untuk Mirza Madihah yang nak tahu perkembangan I before raya. So Madi, this is for you J


Well, aku ada buat kuih sikit. Bosan la duk rumah takde buat apa. 

Mula-mula aku buat cup cakes. Nutella cupcake :)


Pastu aku buat butter cookies :)


Lagi, biskut nescafe :)


Em, chocy rod :)


Oh, popia nestum :)


Bunga bakar :)


Pastu ada kek batik, ada moist chocolate cake, ada tic-tac-toe pudding, ada kerepek keropok bagai. Tapi takde gambar. Aku malas nak kerop-kerop gambarss ni. Untuk Madi aje kan. Bukan pertandingan punnn. Hehew. :P

Untuk lauk pauk pulak, aku dah boleh buat nasi minyak, nasi kuning, rendang ayam, opor ayam, kuah bandung, masak daging, uruskan ikan keli. Ha, ade la improvement sikit kan lepas dekat dua tahun aku tak memasak. =.=

Aku buat apa lagi eh? Oh, aku kemas rumah, aku pergi sekolah lama, aku jumpa kawan-kawan, aku setel kan urusan nak buat degree. Nothing much pun Madi.

So, tu aje kot aku punya updates. Kau, hapdet la jugak. Lama tak baca entri baru.

Selamat Hari Raya Aidilfitri Mirza Madihah Zainal.
Maafkan salah silap aku. Halalkan apa yang kau pernah bagi, apa yang kita pernah kongsi.
Thanks pernah dengar masalah aku.

Otw balik dari kampung nanti singgah la rumah aku. 

Rindu kau :)













No comments:

Post a Comment