Saturday 13 July 2013

Laporan : Second Reunion (Episod 2)

hola!

episod 2 here. =.=

okay, kita sambung untuk gambar yang takde kategori tu.

^_^

cute!
grid by bella :)

<3
aku sayang. sungguh. :)

hg tidoq ambik gambaq dgn ceq?
=.=
once friends, forever friends.
BIO-LK, '10-'11 

Hazwani balik dari Uitm Dungun untuk reunion ni.
Teha rush balik kelas dari Polisas untuk jumpa and makan reramai camni.
Shamil tinggalkan bisnes bazar ramadan Polisas untuk join kitorang kali ni.
Iman balik lepas habis kelas dari Icam, Pekan untuk sama-sama dengan kitorang semua.

Oh, thanks for your sacrifices. :')

To those yang tak dapat datang, aku faham. Korang ada class, kampus semua jauh-jauh, masalah transport, masalah kesihatan. It's okay. Ada masa kita buat lagi. Kita bukan ramai pun. 19 orang aje kan. :D

Just as you know, aku pergi asasi and yes, aku jumpa ramai kawan baru. Lepas ni insyaallah aku pergi ijazah pulak, jumpa kawan baru lagi. Tapi ingatan dekat korang tu tetap ada. Ada masa rindu, ada masa teringat kita gaduh-gaduh manja, gaduh-gaduh yang ekstrem, kita gelak sama-sama, ingat perangai sorang-sorang macam mana, i just...aku rindu. :')

4 Ibnu Sina - 5 Ibnu Sina 
Biology - Lukisan Kejuruteraan
2010 - 2011

in memories  ~












No comments:

Post a Comment