Wednesday 3 July 2013

Baby of July #1

Zaman aku sekolah menengah dulu, aku tak pernah percaya istilah hidup berpuak.

Aku tak suka sebab aku pernah rasa sunyi bila kita takde kawan. :’(

But then, Dia tak kejam. Dia tak biarkan aku sorang-sorang. Slowly, seorang demi seorang jadi kawan aku. Alhamdulillah. :’)

I turned to have my own clique. Haha. Tula orang cakap, jangan benci sangat sesuatu perkara, nanti tak pasal kita sendiri yang buat. Macam aku, tetiba ada geng. Ihiks :P

Jap jap jap.

Aku dah melalut -_-


One of the ahli ahli le sangatt is NORASYIKIN BINTI NOORDIN.


muka baik nih ;)


Selamat melihat dunia pada 4 Julai 1994. Lahirnya di Gua Musang, Kelantan. Tapi bila tanya dia,

                                             “weh, kau lahir mana?”

                                                      “Guo Muse”

Huk aloh. Pah ceroh la muse muse mung. Haha XD

Start kenal ini budak manesss masa itu form one juga. *bangla sesat, lol. Satu kelas. Lepas tu, sama-sama pengawas sekolah.  Dia ni garang (sebab tu jadi geng, geng aku sume garang, hehe) Ha, seorang kadet polis yang sangat cute lagi gagah perkasa. Haha. Suka buat benda2 pelik lagi bahaya, ngeh ngeh. Lagi, dia ni kira taiko ah. Eh, tak tak. Dia ni sangat protective sebenarnya. Sebab tu dia master-ji  taek won do kitorang. Black belt wo~

lol :P


We had our great times together. No doubts. <3

Btw, lautan mana tidak bergelora, tidak pernah dihempas badai. Hambek kau, ayat sastera aku bagi. Ohho~

Tipu kalau cakap tak pernah selisih faham, tak pernah lain pendapat, tak pernah tinggi suara. Aku rasa lebih daripada tu pun pernah. Tapi takpelah. Benda dah lepas pun. Masa tu masing-masing tak matang. Otak mikir pun duk macam zaman jahiliah aje. Ehek.

Tak kisah la apa pun yang pernah terjadi antara kita, aku nak kau tahu, tak pernah sekali pun aku menyesal berkawan dengan kau. Kau berani hantar surat dekat aku, tegur yang perangai aku makin teruk, kau yang berani sembur aku depan-depan bila otak aku dah lembab gila nak faham surat kau. Mungkin masa tu aku terasa, sedih. Tapi bila fikir balik, kawan yang baik ialah kawan yang sanggup tegur kita di saat kita leka, kan. Thanks,  for everything. :')

As kau dah tutup facebook, and  aku pulak takde twitter,pastu aku pulak takde credit *haih*, so aku kasi satu ruang khas la dekat blog ni untuk kau. :D

         Selamat ulang tahun kelahiran sayang.
         Happy birthday.


Aku doakan kau sentiasa dalam lindungan dan rahmat Dia. Supaya kau selalu selamat, gembira, bahagia and berjaya dalam ape pun yang kau buat. Dan jauh di sudut hati aku, aku harap kau sentiasa ingat semua kenangan kita sebab aku sayang kau.


aku tau kau sanggup buat cmni kan, ahaks :P

Rindu kau. :’)


No comments:

Post a Comment