Thursday 7 November 2013

It's Just A Game :P

Assalamualaikum.


Ehem ehem.
So, macam apa yang anda boleh lihat di atas tu.
Ehem.
Saya. Eh, aku. 
Nak. Nak confess.

EHH?

Haha. Takde makna okaii I nak konpes segala bagai. Meh sini nak kongsi cerita sikit. :D

Alkisah bermula nampak my senior, a guy senior's status update,

"My mum set me for a blind date."

Kita ni punyalah nak support dia kan  aku kan junior baik so aku pun like la. Tetiba dah like tu, tak sempat nak comment good luck ke hapeh tetiba dapat chatbox dari dia. Message kat chatbox tu camni,

Yay you fell into the trap. This is a game. The person who likes/comments has to choose one of the following to post on his/her timeline. 1. I've been in 42 relationships 2. I think I like someone, what should I do? 3. My mom arranged me for a blind date 4. Someone invited me to be a prostitute, what should I do? 5. I forgotten to wear my underwear today 6. I am gona confess, support me 7. I still love my ex Note: you should not explain anything, just post and leave it for at least a day. I am also a victim lol I know it's lame but c'mon, be a sport and do it! After all, u fell for it too!

And I was like,

Abg Fahmiiiiiii!
Hampes sungguh la dia ni -_-

So, benda tu game rupanya. Wuwuwu. Bila tengok, memang ah lame. Amende la main game cenghitu kan. Tapi bila fikir lagi, sambil duk buat research tu, best jugak kot kalau try post ni. Maka aku pun mengepost la benda alah tersebut. And...


Dan komen-komen seterusnya di bawah ituuu.
Bila aku forward message tu dekat mereka ini, punya lah sorang-sorang bising. Lol XD

Apakah yang anda harapkan dari saya wahai sayang sayang?
Me confessing?
Haish.
Takkan kot.
Pernah buat sekali aje dulu.
Tu pun nasib baik tepuk dua belah yang berbunyi.
Tapi tak ke mana jugak kan.
-_-

But one thing yang aku dapat daripada game ni, I do have such great friends! Insan yang sangat supportive! Yep, I know some of them tahu cerita dulu tu. Dan ada jugak yang tak putus-putus mendoakan supaya jumpa dengan insan yang sebenarnya. Siap ada yang text lagi, "Ain, you're not gonna confess to the same person, aren't you?" 

Haha. Tidak la sayang. Insyaallah tidak.

Well. Setakat ni still menikmati jalan hidup yang free. Serik? Hm. Tak jugak. Cuma malas. Tak nak dah? Hoi, hg hilang akal ka apa? Mesti la nakk. Tapi chill lah. Ikut je flow dulu. :)


Ada rezeki nanti adalah.
And oh, nanti I buat confession besar-besaran yek.
Sekali dengan attach kad jemputan lagi uolls!

Eheh. XD





No comments:

Post a Comment