Saturday 9 November 2013

Diamonds of November :D


Assalamualaikum.

09 November.

Aku ada 2 orang kawan sekolah yang lahir tarikh ni. Pastu ada pulak classmate degree ni yang birthday harini jugak. So I thought, ohh, 3 orang jela yang aku kenal.

Sekali bukak facebook, 21 orang hari ini. Hari yang sama. Pergh, ampa ni suma pakat lahir beramai-ramai ek? Ihiks.

Okay, balik pada tujuan asal kita aku hapdet entri ni, nak ucap selamat ulang tahun untuk my girl friends ni! :D

Er, aku taktau siapa yang lahir dulu weh antara korang ni, so aku wish guna alphabet order aci tak? Hehew :3

HAPPY BIRTHDAY TO THE GORGEOUS NOR ZULAIKHA ZUKIFLI !

suka pokok belakang tu!
*haha, leyqa marah XD


dia ex SMT Muadzam.
*innocent gila muka weh! 

Salah seorang DZAEC kami. Well, should I say you’re the DZAEC baby, my dear? Kau yang lambat sangat keluar kan. Haha.

Leyqa. Sentiasa cantik, sentiasa menawan. Maklum ler, produk negeri Che Siti Wan Kembang uolls! Harus ler lawa kan. Eheh.

Sangat setia dalam berkawan. Sangat selalu contact aku *muah sikit* and sangat tabah orangnya.

Oh kejap.
Ingat aku baik sangat ke nak list kan sangat sangat kebaikannn kau aje? Jap ek.


Nak gelak ala-ala evil tapi nampak cute? Kasi kat adik manis ni. Gosipp? Uh-huh, normal kot. XD  Jangan kasi dia marah, padang jarak padang terkukur la korang nanti. Haha. Aku kasi sikit jela Leyqa eh, yg lain tu top secret DZAEC. Ihiks! *wink wink :*

Next,

SANAH HELWAH TO THE FULGENT NUR AMIRA HAFIZA MOHD HISHAM !

such a beautiful family :')
Mira mira mira. My Mirae Kiroro <3

Mira yang sentiasa bijaksana. The one yang sangat determine untuk belajar. Used to be my musuh in academic achievement tapi last last dia menang jugakkk. Wuwuwu. Pity me. Haha.

Iya, kau bukan apart of DZAEC, tapi kau sebahagian daripada hidup aku, daripada diri aku :') 

Untuk semua ilmu yang kau share dengan aku, be it ilmu akademik or ilmu kehidupan. Untuk segala rahsia yang kita kongsi sama-sama. Untuk setiap masalah yang kita selesaikan bersama, I would like to address the appreciation just for you, my dearie :)

*oh, thanks jugak untuk jadi such a good setiausaha, lead pengawas dengan aku masa form 5 dulu. aku tak pernah ucap terima kasih kan. huh, bad PKP. hehe, sorry. 

So my sayang sayang sekalian, 

HAPPY 19 !!

To my Leyqa,

Habiskan diploma cepat-cepat, nanti boleh grad sesama :) Kuatkan semangat dengan orang kat sekeliling kau tu. Kau kan tabah :) Cepat sikit matang, tapi stay cute hokeh! Sayang kau selalu :)

To my Mirae,

Go go USM! Bawak semangat USM tu walau ke mana pun kau pergi. Kutip ilmu sebanyak yang mungkin, nanti boleh tolong guide aku jugak, hehe. Tetap kuat tak kisah lah orang nak cakap apa, nak fikir apa pasal kau. Keep the spirit up babe! :) Kelas masak memasak kita akan selalu on, kalau aku balik Kuantan la, ihiks XD Be a better Amira, but jangan hilangkan Amira yang aku kenal, Amira yang aku sayang tu. Aku tahu kau boleh! Love ya, lillahitaala :)

And to both of you,

NIKAH INVITE AKU OI !

Hehew :3


***
jugak, Happy Birthday untuk classmate aku, Aizat, si orang utara piawwww punya. Ahaks!

No comments:

Post a Comment